اين خط اين نشان
نوشته شده توسط : طليعه


سالها رو در روی رویا هایم زمزمه کردم
وکسی صدای مرا نشنید
تنها چند سایه ی سر براه
همسایه ی صدای من بودند
گفتم : دوستی و دشمنی را با یک دال ننویسید
گفتم : کتاب تربیت سگ و تربیت کودک را
در یک قفسه نگذارید .
نگفتم : چرا در قفس همسایه ها کرکس نیست
کبوتر و کرکس را در آسمان می خواستم
گفتم : قفس ها را بشکنید
وبا نرده های نازکش قاب عکس بسازید
و جواب این همه حرف ،
سنگ و ریسه و دشنام بود
ولی ، این خط ، این نشان
یک روز دری به تخته میخورد
باد قاصدکی می آورد
که عطر آفتاب و آرزوهای مرا میدهد
این خط  ، این نشان
یک روز همه کنار سادگی چادر می زنیم
یک روز خورشید پائین می آید
گونه های زمین را می بوسد
و آسمان آرزوهای من ، آبی می شود
باور نمی کنی ؟
این خط ، این نشان





:: بازدید از این مطلب : 623
|
امتیاز مطلب : 123
|
تعداد امتیازدهندگان : 30
|
مجموع امتیاز : 30
تاریخ انتشار : 9 اسفند 1388 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

/weblog/file/img/m.jpg
چت روم مذهبی یارغائب در تاریخ : 1394/6/11/3 - - گفته است :
بسم رب المهدی (عج)
شما به چت روم مذهبی ـ فرهنگی یارغائب دعوت شدید
با سلام و دعای خیر
چت روم مذهبی یارغائب از جنابعالی دعوت می نماید ، با حضور خود محفل مهدی جویان را گرم نمایید.
آدرس ما : www.yareghaeb.com
لطفا در صورت امکان آدرس ما رو در وبلاگ خود لینک کنید.
با تشکر. منتظر حضورتان هستیم
نکته : جهت ورود به سایت با اسامی مذهبی وارد شده و عضو شوید

/weblog/file/img/m.jpg
فردین در تاریخ : 1392/4/18/2 - - گفته است :
خوبه داداش..گل کاشتی.................................................. ............

/weblog/file/img/m.jpg
mohsen در تاریخ : 1390/3/24/2 - - گفته است :
سلام اكر ميخواهيد درامدي مادام العمر داشته باشيد از طريق ادرس زيل اقدام به ثبت نام نماييد تا به درامدي ماهيانه برسيد و از طريق معرفي ديكران 10% كليك هاي ان ها هم به حقوق شما اظافه شود
?/http://clickfair
Section=user&action=register&t=pup&fer=6918


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: